search slide
search slide
pages bottom

Od kanapek po ciasto

Od kanapek po ciasto

Jeśli przyjrzymy się bliżej naszej diecie może okaże się, że margaryna może być gdzieś w naszej żywności na co dzień. To, co możemy rozsmarować w ramach naszych porannych tostów i kanapek w porze lunchu aż po to że będziemy smarować nasze foremki do pieczenia. Jeśli jesteś fanem margaryny to są szanse, że masz margarynę w diecie na co dzień. Bo margaryna odgrywa tak dużą rolę w nawykach żywieniowych, tak wielu ludzi uważa że to bardzo ważne, aby spojrzeć na to, co jest wykonane z margaryny, dzięki temu możemy zrozumieć, co jemy i co podajemy naszej rodzinie. Pierwszy na naszej liście składników margaryny jest olej roślinny. Czysty, prosty oleju pochodzi z upraw słonecznika czy soi w ziarnach lub oliwkach – istnieje wiele różnych olejów do wyboru i wszystkie one zawierają dobre tłuszcze, takie jak kwasy omega 3 i 6, które musimy uwzględnić w naszej diecie regularnie, aby utrzymać zdrowie. Uprawiane na całym świecie te oleje to witalność bezpośrednio do stolika. W przeciwieństwie do innych tłuszczy, miękka margaryna jest mniej bogata w ilość tłuszczów nasyconych.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *