search slide
search slide
pages bottom

Wędzony łosoś i zalety

Wędzony łosoś i zalety

Wędzony łosoś z pewnością jest smaczny i jest dobry w sosach z makaronem lub jako dodatek do kanapki, być może kapitalny przy odrobinie sera i z grzankami lub krakersami. Stosunkowo wysoka zawartość białka w wędzonych rybach, takich jak łosoś, ma tę zaletę, że jest tam niska zawartość tłuszczu nasyconego. Jeśli starasz się zwiększyć swoją masę mięśniową w ramach intensywnego programu treningowego, warto dodać trochę ryby wędzonej do swojej diety. Zaleca się dwie porcje ryb wędzonych jako część swojej tygodniowej diety; więc jeśli jesz jedną porcję z makrelą i jedną z wędzonym łososiem, jest to do przyjęcia. Obie te ryby uważane są za tłuste i obfite w Omega-3 kwasy tłuszczowe. Są sercowo-naczyniowe ochronne i może być ich wystarczająco dużo w naszej zwykłej diecie. Omega-3 kwasy tłuszczowe są obecne w wędzonym łososiu, a także surowym. Łosoś wędzony i problemy zdrowotne? Kobiety w ciąży nie powinny jeść wędzonego łososia lub innej ryby wędzonej, gdyż mogą one zawierać pasożyty. Mogą one spowodować rozstrój jelit i podrażnienia.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *