search slide
search slide
pages bottom

Czas na boczek

Czas na boczek

Boczek jest jednym z najbardziej znanych mięs. Jednak mimo wyśmienitej reputacji, boczek od dawna uważany jest za niebezpieczny dla naszego zdrowia. Krytycy mówią o wysokiej zawartości tłuszczu, cholesterolu, sodu i azotynów. Nowe dowody, pokazują jednak, że ta dawna wiara nie może być uzasadniona. Sprawdź dlaczego boczek jest rzeczywiście dobry dla Ciebie. Główną atrakcją bekonu jest wysoka zawartość tłuszczu. Połowa tłuszczu w bekonie to ten mononienasycony, składający się głównie z kwasu oleinowego, tego samego rodzaju kwasu co w oleju z oliwek. Inny rodzaj jaki można znaleźć w boczku, kwas palmitoleinowy, ma cenne właściwości przeciwbakteryjne, które dodają korzyści zdrowotne wraz z boczkiem. Podczas gdy drugie czterdzieści procent tłuszczu boczku składa się z tłuszczów nasyconych, w tym tłuszcze nasycone są rzeczywiście zdrowe! To pomaga utrzymać stabilny boczek i zapobiega jego psuciu. Inne korzyści z słoniny obejmują wysokie stężenie witaminy D i wysokie poziomy przeciwutleniające.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *